Skip to content

ماگ

فهرست مطالب

ماگ

کاربرد ماگ

ماگ یکی از ضروری‌ترین ظرف‌های هر خانه است که دارای کارایی متفاوتی است. ماگ‌ها و فنجان‌ها نقش مهمی در پذیرایی از میهمان‌ها ایفا می‌کنند. شما برای سرو کردن قهوه در مهمانی به فنجان‌ونعلبکی نیاز دارید و استکان دسته‌دار می‌تواند برای ریختن چای ایده‌آل باشد.
لیوان‌های بلند برای خوردن شربت برای میهمانان ضروری‌اند و سر سفره‌ی غذا هم باید برای سرو انواع نوشیدنی از آب تا دوغ و نوشابه باید از لیوان‌های مناسب استفاده شود. هنگام خرید آن باید دقت کنید چیزی که تهیه می‌کنید در مقابل گرما و سرما مقاومت مناسبی داشته باشد و بهتر است برای خرید بلور یا کریستال به برندهای معتبر مراجعه کنید تا کالایی که تهیه کرده‌اید در طول زمان کدر نشود و زیبایی ظاهری‌اش را از دست ندهد.
داشتن یک لیوان شخصی برای خوردن آب و نوشیدنی هم عادتی است که باید به بچه‌ها آموزش داده شود، برای این کار می‌توانید یک ماگ عروسکی نشکن با طرح‌های جالب مثلاً طرح جغد و یا یک ماگ خاص با طرحی سفارشی شده برای آن‌ها تهیه کنید و از آن‌ها بخواهید در مدرسه یا هر محیط آموزشی و ورزشی‌ای که حضور پیدا می‌کنند از آن استفاده کنند. داشتن لیوان مخصوص خودتان در محل کار هم ضروری است. انواع لیوان سرامیکی تولید شده‌اند که هرکسی می‌تواند متناسب با سلیقه‌اش از میان آن‌ها انتخاب کند.

ماگs100

ماگ چیست ؟

سوالی که در ابتدا پیش می آید تفاوت های کاپ ، گلس و ماک هست ، شاید از نظر شما خیلی ساده بیاید و به راحتی بتوانید تفاوت آنها را احساس کنید ولی ممکن است عده ای ندانند یا با هم اشتباه بگیرند.

در واقع به لیوان هایی گفته می شود که برای نوشیدن قهوه ، چایی بیشتر استفاده می شود ، همچنین برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد نیز قابل استفاده می‌باشد.

مزیت‌های ماگ

ماگ‌ها دارای جنس‌های متفاوتی هستند ، مثلا سرامیکی ، چوبی ، سفالی و فلزی  و….

یکی دیگر از مزیت‌های آن قابلیت چاپ بر روی آنها می باشد ، که این امکان را به شما می دهد که به عنوان هدیه و یا کادو مردانه برای مناسبت های مختلف آن را پیشنهاد دهید.

به خصوص برای هدایای تبلیغاتی و اداری که شرکت‌ها نیاز دارند که هدیه هایی به مشتریان و اعضای باشگاه مشتریان خود بدهند که اولا سلیقه همه را پوشش دهد و همچنین یک کادو هدیه ای خاص محسوب شود.

اکثر شرکت های و برندهای معتبر دنیا دارای اقلام تبلیغاتی مخصوص به خود می باشند ، که  تی شرت ، کلاه و ماگ جز اقلام ثابت تبلیغاتی می باشند.

برند های خیلی معتبر خودروسازی ، صنایع غذایی ، پوشاک ، اکسسوری ها دارای طرح های بسیار زیبای مخصوص به خودشان می باشند.

در واقع بیشتر به لیوان‌های سفالی دسته دار گفته می‌شود که دارای حالتی اسپرت است و در کافی شاپ‌ها نیز درآنها امریکانو سرو می‌شود.

ماگs100

انواع ماگ

ماگ چوبی

ماگ ها تاریخچه‌ای به قدمت پیدایش بشر دارند ، البته نه به شکل امروز ، بشر اولیه از هر وسیله ای برای آب خوردن استفاده می کرده است .

هر چه دستش می‌آمده است  و پیدایش نوع چوبی از همینجاست ، در حال حاضرهم ماگ‌های چوبی با کیفیت بسیار بالایی ساخته می‌شوند  که ازدرختانی با جنس مرغوب هستند  و جز ماگ های گران به حساب می آیند.

ماگ سفالی

از زمانی که بشر موفق شد آتش را کشف کند ، تحولی  اساسی در وسایلی که استفاده می کرد ایجاد گردید که یکی از آنها طبیعتا پختن لوازمی بود که از سفال ساخته میشد.

ماگ فلزی

ماگ‌های فلزی نیز از قدیمی ترین ساخته های دست بشر می باشد ، چون انسان اولین واساسی ترین نیازش خوردن و اشامیدن می باشد و به هر جا که می رسید سعی می کرد وسایلی جهت برطرف کردن این نیازش بسازد.

در گذشته و قبل از انقلاب صنعتی ساخت ماگ های فلزی دشوار بود ولی بعد از انقلاب صنعتی تحولی در ساخت و ساز اشیا فلزی ایجاد گردید.

ماگ های قدیمی سنگین بودند ولی انواع جدید کاملا سبک و شکیل بودند. مشکل بزرگ ماگ های فلزی انتقال حرارتشان می باشد که با دوجداره کردن ماگ ها تا حدودی این مشکل برطرف گردید.

ماگ سرامیکی

حدود ۴۰۰ سال قبل از میلاد چینی ها توانستند مواد تشکیل دهنده ظروف چینی  را اختراع کنند. با اختراع این مواد کم کم نوع سرامیکی جای خود را بین مردم باز کردند.

عدم انتقال حرارت ، سبک بودن ، طرح ها و مدل های مختلف از دلایل استقبال مردم از این لیوان‌های سرامیکی می باشد ، به مرور زمان کالاهای دیگری نیز از سرامیک ساخته شد.

برای هدیه دادن به عنوان کادوی تبلیغاتی می بایست بر روی آنها طرح یا لوگوی مورد نظرتان را  چاپ کنید ، چاپ کردن بر روی ماگ های روش های مختلفی دارد.

مثل چاپ حرارتی که باعث ماندگاری دائمی طرح ها بر روی ماگ ها می گردد ، همچنین در برخی ماگ ها نیز پس از کشیدن طرح اولیه بر روی ماگ خام ، ماگ را همراه طرح در کوره مخصوص می گذارند تا پخته شود ، و طرح برای همیشه بر روی ماگ ها ماندگار می شود.

ماگ g100

نمونه های ماگ ها و لیوان های سرامیکی و سفالی از این دسته اند.

یکی دیگر از مزایای آن برای علاقه مندان محیط زیست ، کاهش مصرف از لیوان های پلاستیکی می باشد.

وقتی شما ماگ مخصوص خود را داشته باشید دیگر نیازی ندارید که برای نوشیدن آب یا چای از لیوان های یکبار مصرف استفاده کنید.

لیوان هایی که به چرخه طبیعت باز نخواهند گشت ،و جذب نخواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر در اکثر شرکت ها و ادارات هر فردی لیوان و ماگ مخصوص به خودش را دارد.

ماگ هدیه به یاد ماندنی

چرا ماگ هدیه ای به یاد ماندنی است و سوال مهم تر ، یادگاری مناسب برای هر موقعیتی برای عزیزان شما می باشد ؟

چه هدایایی خاصیت ماندگاری دارند ؟

ماگ خاص و شخصی سازی شده ؟

ماگ g100

جواب این سوال ها همه در این مفهوم خلاصه می شود که هدیه ای به عنوان یادگاری شناخته می شود که همیشه در دیدرس کادوگیرنده شما باشد ، حس و حال لحظه گرفتن کادو رو در وی زنده کند و یک کادویی را بگیرد که خاص و مختص خودش باشد.

این کالا تمام این خاصیت ها را دارند ، هم اینکه سوغاتی خیلی خوبی است و شما می توانید در هنگام سفر به هر جایی که می روید یادگاری برای عزیزانتان ماگ ببرید و همین طور می توانید برای مناسبت‌های عاشقانه خود نیز در کنار هدیه اصلی خود ماگ را به عنوان هدیه‌ای با قیمت مناسب در کنار دیگرهدایای خود بدهید .

در واقع آن را برای هر مناسبتی که فکرش را بکنید می توانید هدیه بدهید ، از هدیه کریسمس و هدیه روز مرد و هدیه روز پدر و کادو مردانه گرفته تا هر نوع مناسبتی که به ذهن شما برسد .

فقط تم و و روحیه طرف مقابلتان را فراموش نکنید و کافیه مطابق یکی از علایق او دنبال ماگ باشید ، مثلا اگر به موسیقی ، یا سینما ، ادبیات ، …. علاقه مند است به راحتی می توانید طرح های خوبی پیدا کنید.

آنها دارای دسته‌ها و اندازه‌های بزرگتری نسبت لیوان های معمولی هستند.

نکاتی برای خرید ماگ

در اینجا ما چند نکته مهم راجع به خرید ماگ را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما به همسر،عشق،دوست و یا همینطور خودتان تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید ماگ خاص و شخصی سازی شده،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله