Skip to content

انتخاب هدیه تبلیغاتی

فهرست مطالب

انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی

انتخاب هدیه تبلیغاتی

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب و ارائه آن به مشتریان بالفعل یا بالقوه یکی از کارآمدترین سیاست‌های یک شرکت است. از طرفی مشتریان بالقوه شما نیز خاطره خوبی از شما در ذهنشان می‎ماند و در زمان مناسب که تصمیم به خرید گرفتند از شما خرید خواهند کرد.

شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر با اهداف متفاوتی اقدام به تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی می‎کنند. این اهداف هرکدام قابل‌تعریف و برنامه‌ریزی می‎باشند. از دیدگاه علم برندینگ و تبلیغات، این هدایا حاوی پیام‌ها با اهدافی مشخص از سوی توزیع‌کننده می‎باشند، مخصوصاً زمانی که مخاطب برای ما جزو افراد خاص و مهم باشد. جهت دستیابی به این مقصود می‎بایست این افراد را از جنبه‌های زیر بررسی نمود:

  • جایگاه اجتماعی
  • موقعیت‌سازمانی
  • نوع صنعت
  • افراد در ارتباط
  • سطح آگاهی و دانش
  • ویژگی‌های شخصیتی و روانشناسی
  • علایق فردی و …

نکات مهم در هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی

انتخاب هدایای تبلیغاتی از الگویی خاص پیروی می کند. با این حال در بسیاری از موارد، افراد در هنگام انتخاب کالای مورد نظر دچار سردرگمی و اشتباه می شوند. بنابراین لازم است به نکات زیر دقت نمایید تا از بروز اشتباهات این چنینی در هنگام خرید کالای تبلیغاتی جهت ارائه به مدیران، جلوگیری نمایید.

عدم استفاده از هدیه تبلیغاتی در مذاکرات اولیه

حالت اول زمانی است که شما می ‌خواهید هدیه مورد نظر را در جریان یک مذاکره یا معامله به مدیر هدیه دهید. این سبک از هدیه دادن با ریسک زیادی همراه است و در بسیاری از موارد جوابی معکوس خواهد داد.

توجه داشته باشید اگر به دنبال کسب اعتماد طرف مقابل هستید، مطمئن باشید که هدایای گران قیمت باعث ایجاد ذهنیت منفی برای مدیر شده و ممکن است نتیجه منفی داشته باشد.

در نظر گرفتن جنسیت فرد

این حالت زمانی است که مدیر و ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی که به نوعی کسب و کار و شرکت های همکار می باشند، از دو جنس مخالف باشند. بنابراین لازم است در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی، جنسیت طرف مقابل را در نظر بگیرید و کالایی را که متناسب با نیاز وی می باشد را انتخاب نمایید. برخی از هدایا از جمله ست رومیزی مدیریتی نیازمند توجه به جنسیت طرف مقابل ندارد و بسیار کاربردی می باشد.

به تأثیر هدیه بر دیگران و رفتار مدیر بیاندیشید

همان طور که در بالاتر نیز اشاره شد، دادن هدیه گران قیمت به یک مدیر می‌تواند دیدگاه منفی مانند رشوه دادن و مواردی از این قبیل به وجود آورد که نه برای کسب و کار ما و نه برای شخص مدیر هیچ منفعتی در پی نخواهد داشت.

نکاتی که در انتخاب هدیه تبلیغاتی باید در نظر بگیرید

  • در اهدای هدایای تبلیغاتی به سازمان های مالی متعدد موجود، مثل ادارات مالیاتی و شرکت های بیمه باید تمام ضوابط آن ها را در نظر داشته باشید.
  • وقتی که در یک مناقصه حضور دارید، به هیچ عنوان به اهدای هدایای تبلیغاتی فکر نکنید، زیرا بدترین تایم ممکن دقیقا همین زمان است، حتی اگر درشرایط تعطیلات باشد.
  • هدایای تبلیغاتی بسیار سخاوت مندانه و لاکچری، مثل خودرو و یا یک سفر ویژه، همیشه مورد سوء ظن قرار دارند پس  باید در تهیه ی آن ها بسیار با احتیاط عمل شود، چون بعضی از قوانین مالی و مالیاتی اجازه ی اهدا و حتی دریافت این نوع هدایای تبلیغاتی را به بعضی شرکت ها و سازمان ها نمی دهد.
  • حتی اگر قانونی در منع این نوع کادو ها نباشد مواظب باشید تا هدایای تبلیغاتی که برمی گزینید، تاثیر عکسی در مخاطب شما به جای نگذارد. برای دستیابی به این هدف بایستی سطح فرهنگ و آداب و رسوم مخاطب خود را بررسی کرده و مورد توجه قرار دهید؛ به خصوص اگر مخاطب تان از کشوری دیگر با فرهنگی متفاوت از شما است.

ما به شما هدایای تبلیغاتی در دریم لند گیفت را پیشنهاد می‌دهیم. خلاقانه و نوآورانه با طراحی زیبا، بسته‌بندی منحصربه‌فرد، شیک و سفارشی سازی شده از ویژگی‌های این محصول می‎باشد. انتخاب هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد، جهت ایجاد یک حس منحصربه‌فرد نسبت به شما که در نهایت جایگاه شما را متفاوت خواهد کرد. تیم دریم لند گیفت همواره کوشیده است هدایای تبلیغاتی درخور و شایسته مشتریان خود را باکیفیت و متناسب با نیاز آن‌ها ارائه کند.لذت انتخاب هدیه تبلیغاتی را با دریم لند گیفت تجربه کنید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله