Skip to content

تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب

تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی

تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی

تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی بر هیچ سازمان و شرکتی پوشیده نیست!در واقع از جمله اقدامات مهم هر سازمان یا شرکتی اهدای هدیه سازمانی به کارمندان و مشتریانش است. شاید در دید کسانی که این هدیه‌ها را تحویل می‌گیرند، ماجرا ساده باشد. اما یکی از بهترین و جدیدترین استراتژی ها در دنیای بازاریابی، دادن هدایای تبلیغاتی به کاربران و مشتری هاست. اغلب مدیران تبلیغاتی هر سازمان برای رونق کسب و کار خود هدایای تبلیغاتی خرید کنید، می توانید از انواع خودکار تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی و غیره استفاده کنند. اینکه چقدر می‌توانی هزینه کنید و کدام نوع هدایای تبلیغاتی را می‌توانید به مخاطبان خود بدهید، بستگی به بودجه و سیاست سازمان شما دارد. اما در همه حال باید بسیار در خرید و سفارش هدیه‌های تبلیغاتی هوشمندانه عمل کنید.

دیدن هدایای سازمانی دریم لند گیفت

تاثیرات هدایای تبلیغاتی چیست؟

وقتی شما به مشتری‌ها و کاربران خود هدایایی می‌دهید که لوگوی شرکت شما بر روی آن حک می‌شود‌، در واقع برای کسب  و کار خود تبلیغ کرده اید. شما از طرفی دل مشتری‌های خود را با هدیه دادن به دست آورده‌اید، از سوی دیگر هدیه‌ی شما همیشه با او خواهد بود،که این مورد از مهمترین تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود.

هدایای تبلیغاتی باعث می‌شوند تا شما در جاهای دیگر که امکان تبلیغ در آنجا را ندارید، دیده شوید. شما یک ماگ تبلیغاتی به مشتری خود که کارمند شرکت دیگر است، آنها جلوی همکاران خود آن را استفاده می‌کنند و یا آن را به کسی امانت می‌دهید و به این سادگی برند شما دیده می‌شود.

همچنین بخوانید:نقش هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

مردم نام و طرح لوگوی شما را با استفاده کردن از هدایای شما به یاد خواهند آورد: شما یک خودکار تبلیغاتی به کارکنان خود داده‌اید، آنها هر لحظه که از خودکار خود استفاده می‌کنند، شما و برند شما را به یاد خواهند آورد.

امکان برگشت مشتری ها نزد شما به میزان ۷۰ درصد افزایش خواهد یافت: اگر افراد نیازی به خدماتی در زمینه ی خدمات و یا محصولات شما داشته باشند، به احتمال زیاد نزد شما بر خواهند گشت. بر اساس یک تحقیق میزان احتمال برگشت مشتری ها، ۷۰ درصد تخمین زده شده است.

برای همین است که بازاریاب ها حتما از اهدای هدایای تبلیغاتی در کسب و کار استفاده می‌کنند و تمام برندها و محصولات مشهور و معروف، هزینه‌هایی را برای سفارش هدایای تبلیغاتی و اهدای آن اختصاص می‌دهند.

نکاتی برای خرید هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی مفید ابزار بسیار قدرتمند، برای بازاریابی هستند زیرا آن‌ها اجازه می‌دهند که یک نام تجاری با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کرده و باعث جذب و نگه‌داری مشتریان شود. مصرف‌کنندگان به طور متوسط، محصولات تبلیغاتی را تا شش ماه نگه می‌دارند. هر بار که مشتری، به محصول شما نگاه کند پیام و نام تجاری شما بیشتر در ذهن و خاطره او می‌ماند. شما می‌توانید با تهیه کردن این هدایای تبلیغاتی و طرح کردن لوگوی شرکت روی آن، آینده کسب‌وکار خود را تضمین کنید.

در اینجا ما چند نکته مهم راجع به تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای مدیر،کارمند و … تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید هدیه سازمانی خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله