Skip to content

هدایای تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها

فهرست مطالب

هدایای تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها

هدایای تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها

استارتاپ‌ها هم مانند دیگر شرکت‌ها برای بازایابی و تبلیغات احتیاج به هدایای سازمانی و اهدا هدیه تبلیغاتی هستند،به همین خاطر،ما در این مطلب درباره هدایای تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها برای شما آماده کرده‌ایم،اگر شما هم مدری یک استارتاپ هستید و عضو مهمی از یک استارتاپ محسوب می‌شوید،حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

کسب و کارهای استارتاپی

بسیاری از شرکت‌های استارتاپی بودجه‌ی کافی برای بازاریابی و تبلیغات ندارند. کارهای کوچک و نوپا، که خود را در بازارهای بکر و دست نخورده امتحان می‌کنند، از واکنش مصرف‌کنندگان خود مطمئن نیستند. از آنجایی که بیشتر محصولات یا خدمات ارائه شده توسط استارتاپ‌ها برای مصرف‌کنندگان تازگی دارند، ازین رو آن‌ها بسیار محتاطانه عکس العمل نشان می‌دهند. با این حال، توزیع هدیه سازمانی مقرون به صرفه راهکاری عالی برای بازاریابی است که نه تنها بودجه کمتری نیاز دارد بلکه معمولا واکنش مثبت و سریع مصرف کننده را در پی خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی ارزان، نیاز بسیاری از استارتاپی‌ها

مطالعات بسیاری حاکی از آن است که یک کادو خاص در جذب مشتری و ایجاد آگاهی از برند یا نام تجاری بازاریابان موثرند. طبق اعلام اتحادیه بین المللی هدیه تبلیغاتی، ۸۳ درصد از مصرف کنندگان تمایل به دریافت هدایا با ارسال یک پیام تبلیغاتی دارند. شاید این آمار اعتماد شما را در توزیع کالاها به مردم با لوگوی خود بیشتر جلب کند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهند که ۸۵ درصد از مصرف کنندگان که هدایا دریافت کرده‌اند جذب این کار می‌شوند و با تبلیغ کننده‌ی محصول نیز همکاری می‌کنند.

این آمارها نشان دهنده این است که هدایای تبلیغاتی تاثیر بسزایی در ارتقاء و رونق کسب و کار دارند و همچنین باعث جذب مصرف‌کنندگان به سوی استارتاپ‌ها می‌شوند.

هدیه تبلیغاتی می‌تواند باعث ماندگاری نام برند استارتاپی شما شود.

با این وجود، برای بازاریابی هدیه خود باید طرح و برنامه داشته باشید تا به نتیجه‌ی مطلوب دست یابید ابتدا باید مخاطبان خود را بشناسید. هدایا باید طوری باشند که دریافت کنندگان آن بتوانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند بنابراین، کمی درباره مشتریان و مصرف کنندگان خود تحقیق کنید تا بتوانید از پیشینه‌ی اجتماعی، مالی و غیره آنان مطلع شوید.

برای خرید آنلاین هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی اینجا کلیک نمایید.

چند هدیه تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  1. خودکار تبلیغاتی

مشتریان شما از داشتن خودکارهای شاسی‌دار نوک ساچمه‌ای برای پیوسته و راحت نوشتن لذت خواهند برد و آن را چند روز نزد خود نگاه می‌دارند. طرح لوگوی مربوط به شرکت استارتاپ خود را روی آن چاپ کنید تا همیشه جلوی دید مصرف کنندگان باشد.

  • ماگ تبلیغاتی،یک هدیه تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها

به جرات می‌توان گفت،اغلب افراد و کارمندان علاقه بسیار زیادی به خوردن قهوه و انواع نوشیدنی گرم دارند و با انتخاب ماگ تبلیغاتی و به لطف لوگویی که روی این ماگ‌ها چاپ کرده‌اید، مصرف کنندگان شما همواره با هر بار خوردن قهوه خود ،برند و نام شرکت شما یادآور آنها خواهد شد. به عبارت دیگر، آن‌ها تابلوی تبلیغاتی برای برند شما خواهند بود.

برای خرید آنلاین ماگ تبلیغاتی اینجا کلیک نمایید.

  • شارژر سیار دارای پورت USB

شارژر سیار هدیه خوبیست و می‌توانید با خیال راحت آن را برای استفاده‌ی روزانه تقدیم مصرف کنندگان بالقوه‌ی خود کنید.

  • جا موبایلی سیلیکونی چند منظوره

این جا موبایلی در عین حال که مقرون به صرفه است، وسیله‌ی خوبی برای استفاده‌های روزمره می‌باشد و مصرف کنندگان می‌توانند انواع کارت‌های هوشمند مانند کارت اعتباری، کارت شناسایی و … و یا تلفن همراه خود را در آن قرار دهند.

از کجا می‌توان هدایای تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها را سفارش داد؟

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون تبلیغاتی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره هدایای تبلیغاتی مخصوص استارتاپ‌ها با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

 

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله